Startersmotor.nl - Van alles over lichte motoren
Verkoop je motor zonder gezeur.

 

Kort getest: Piaggio Beverly Police 350 (2019)

Denk je aan een motorscooter, dan denken de mensen zonder motorrijbewijs waarschijnlijk direct aan Vespa en de motorrijders komen waarschijnlijk uit op een Yamaha TMAX of Suzuki Burgman 650. Toch zijn er zo ongelooflijk veel meer motorscooters te koop en het worden er alleen maar meer. Op zoek naar een krachtigere motorscooter dan mijn Suzuki Address 110, kwam ik toevallig in Amersfoort langs bij Pronto Scooters , die officieel dealer is van onder andere Piaggio en Vespa. Ook leveren ze nog elektrische scooters van het merk Niu en speedpedelecs (elektrische fietsen die 45 km/u gaan) van het Zwitserse merk Stromer. Ik had al eens gehoord dat men lyrisch is over de Piaggio Beverly 350 en wilde met eigen ogen dan zien of deze wat meer uit de kluiten gewassen was dan bijvoorbeeld de bekende Honda SH300. Tot mijn grote verbazing had Pronto Scooters een demo in de winkel staan. Eerder had ik al contact gehad met de Nederlandse importeur en die had dit jaar helaas geen demo staan, omdat het model al jaren op de markt verkrijgbaar is en onlangs niet ingrijpend is veranderd. Ik had de kans dus ook al een beetje verkeken om te rijden op een recent model, tenzij ik op een ouder tweedehandsje zou stappen aan de andere kant van het land. Op de vraag of ik een rondje wilde rijden kon ik dan ook alleen maar 'ja, graag!' zeggen. Het stond niet helemaal op de planning, maar als je de kans krijgt, moet je 'm met beide handen aanpakken ook!

Helaas was het gruwelijk druk op de weg (vrijdagmiddag, iedereen wil naar huis) en heb ik gevraagd om 'm een dagje mee te mogen nemen om 'm uitgebreider te proberen en direct een stukje er over te kunnen schrijven. Dat vonden ze bij Pronto Scooters helemaal geen probleem en de volgende afspraak was dan ook snel gemaakt, wat resulteerde in onderstaand stukje tekst. Nu zijn er qua formaat niet heel veel stadsmotorscooters, het merendeel is toch wel maxi a la TMAX, Burgman, XMAX. De Beverly 350 moet concurreren tegen de Vespa's uit eigen stal en met name de Honda SH300. SYM heeft sinds zeer recent de HD 300 en Kymco had de People GT 300, maar deze is inmiddels niet meer te vinden op de website. De SYM HD300 komt in Nederland niet op de markt, omdat deze naar eigen zeggen te klein is. Maar met die instelling komt je merk en populariteit natuurlijk nooit lekker van de grond. De Honda SH300 kan namelijk best wel wat concurrentie gebruiken en daar komt dus Piaggio om de hoek, die wil laten zien dat je voor ongeveer hetzelfde geld veel meer kan krijgen.

Beverly 350

Fraaie rondingen

Piaggio is (samen met Vespa) zo'n beetje het grootste merk in Nederland wat betreft brom- en snorscooters. Qua motorscooters is het aandeel een stuk kleiner en daar staan de Japanners aan top. Eigenlijk best vreemd, want Piaggio heeft eigenlijk de (motor)scooter wereldwijd bekend gemaakt met Vespa en domineren dus wel de 49cc-markt, maar in Nederland is het maar een kleintje qua motorscooters en doen de Japanners het een stuk beter. Terecht of onterecht? Ik denk onterecht en zeker na een dag sturen. Piaggio was eerst een vliegtuigbouwer, maar in de Tweede Wereldoorlog was de fabriek meerdere keren gebombardeerd en bleef er weinig van over. Piaggio besloot dus maar om scooters te bouwen, een transportmiddel voor arm en rijk. In 1946 zag de Vespa 98 het daglicht. Daarbij werden ook onderdelen gebruikt van de Piaggio vliegtuigen. Denk bijvoorbeeld aan het voorwiel, wat eigenlijk een neuswiel was van een vliegtuig. En zo werden er wel meer onderdelen anders ingezet. Het standaard model Vespa 98 was omgerekend 28 euro, de deluxe versie was ongeveer 30 euro. In 1948 lanceerde Piaggio weer een vliegtuig (de Piaggio P.136) en in de volgende jaren meerdere modellen. In 1966 splitste Piaggio de scooter- en vliegtuigactiviteiten en gingen ze elk onder een eigen naam verder.

De 330cc-sterke Italiaanse schone van Pronto Scooters is uitgevoerd als Police-variant. Nu moet je niet denken aan de politie, want dat heeft er echt helemaal niets mee te maken. Behalve dat je de politie je wel een keer aan de kant van de weg zou kunnen zetten door de uitnodigende rijstijl van de motorscooter. Police is een Italiaans modemerk en ontwerpt onder andere brillen, zonnebrillen, tassen, horloges en parfum. Ze mochten ook hun eigen stijl geven aan de Beverly 350, welke je dus ziet op de foto's. Zie het een beetje als de Kawasaki H2 BALR Special Edition. Weinig interesse hebbende in mode en modemerken, zal ik zeggen dat deze variant van de Beverly 350 is uitgevoerd in de kleur Nero Mat Carbon. Daarnaast heeft de motorscooter een aantal chromen details en heeft de motorscooter blauwgetinte spiegels, zoals de Police-zonnebrillen. De Beverly 350 Police is qua uiterlijk (op de kleuren na) weinig veranderd door de jaren heen. Het eerste model kwam op de markt in 2012 en de ronde vormen zijn nog altijd redelijk gelijk gebleven. Wel is het blok in 2016 aangepast voor Euro4 en mist daardoor ietsje vermogen (3 pk en 3 Nm koppel, 10%) ten opzichte van de oudere modellen. Qua uiterlijk is het een beetje een uit de kluiten gewassen stadsscooter. Iets groter dan de Honda SH300, maar niet bijzonder groot. Het kan in elk geval niet door als bromfiets, daarvoor is de Beverly duidelijk een stuk groter uitgevoerd, hoewel ik best wel eens een fietspad er mee zou pakken om een stuk af te snijden.

De Beverly 350 is stevig qua gewicht, namelijk 191 kilo. Ter vergelijking weegt de Honda SH 300 169 kilo. Dat is nogal een verschil, maar het krachtigere motorblok maakt alles goed, waardoor de Beverly 350 sneller is qua top en ook van 0 naar 100 km/u. De motorscooter is wendbaar, maar hoe minder gewicht, hoe wendbaarder een motorscooter is in de stad. Op dat gebied kan de SH300 winnen, maar eigenlijk zou dat het enige punt zijn, want de bergruimte op een SH300 is minimaal. Bij Piaggio hebben ze dat beter voor elkaar. Omdat de benzinetank in de tunnel tussen de benen zit, is er meer ruimte over onder het zadel en ligt het gewicht iets meer naar voren. Het zadel kan je openen met een knop op het stuur of met de afstandsbediening die aan de sleutelbos hangt. Onder het zadel kan je behoorlijk wat spullen kwijt en de bak is voorzien van een verlichting. Daarnaast in de voorkap nog een grote klep die je kan openen door de sleutel in het contactslot in te drukken. In dat vak zit een USB-poort om je smartphone op te laden en is er nog wat plek voor een zonnebril of andere prullaria. Bij de Honda SH300 geven ze standaard een koffer mee, omdat er nergens ruimte is. Weinig onder het zadel en nog minder in de voorkap. Op de Beverly 350 kan je ook nog een koffer monteren en dan kan je dus echt de wekelijkse boodschappen doen op de motorscooter, zonder drie keer te hoeven rijden.

Het zadel met een zithoogte van 790 mm zit heerlijk en de zithouding is rechtop. Alsof je op een troon zit. Ook na een lange dag sturen geen last van de billen. Met 1.80m kom ik met gemak met beide voeten bij de grond en ben je wat kleiner, dan moet dat ook nog steeds geen moeite zijn. Ook is er meer dan genoeg beenruimte over, dus met een beetje geluk kan je er zelfs met 2 meter op rijden, afhankelijk van de lengte van je benen. Tussen mijn knieën en de voorkap was echt nog behoorlijk veel ruimte over. Ook mooi is de tassenhaak die geïntegreerd is in de voorkap. Deze kan je eruit trekken en draaien, om er een tas aan te hangen. Zit dus nooit in de weg en heb je 'm niet nodig, dan klap je 'm weg. De afwerking van de Piaggio ziet er netjes uit, ik ben geen rare dingen tegengekomen en de afwerking lijkt ook op een iets hoger niveau dan wat ik zie uit bijvoorbeeld Taiwan (Kymco, SYM). Al hebben die twee Taiwanezen het de laatste tijd ook best goed voor elkaar. Er bestaan niet meer zoveel motoren met een slechte afwerking, hooguit af en toe nog uit China waarbij bepaalde zaken net wat beter kunnen. Bij Piaggio hebben ze ook nagedacht over lampjes verwisselen. Door middel van rubberen afdekdelen is het zo gepiept om lampjes te vervangen in plaats van complete kuipdelen te moeten verwijderen voor je ergens bij kan.

Qua verlichting is de koplamp voorzien een gloeilamp, het achterlicht bestaat uit LED's. De knipperlichten zijn gewone gloeilampjes. De ruit op de Beverly 350 staat voor mij met 1.80m net op een vervelende hoogte. Deze geeft een enorme herrie vanaf 50 a 60 km/u. De turbulentie valt nog redelijk mee, ook op de snelweg, maar oordoppen zijn echt verplicht boven de 50km/u. Nu moet je eigenlijk altijd oordoppen dragen, maar zelfs met oordoppen in, is het gewoon bijzonder irritant. Dat is op te lossen door of de ruit er gewoon af te halen of een hogere ruit te plaatsen. Windherrie is altijd een puntje bij ruitjes, dus dit is echt niet een probleem wat alleen Piaggio heeft. Echter is zo'n ruitje wel weer prettig bij hogere snelheden, want bij 150km/u is het nog steeds makkelijk sturen op de Beverly 350, alleen die herrie went niet. Gelukkig zijn er diverse ruitjes te koop, ook bijvoorbeeld bij Givi.

De blauwgetinte spiegels op de Beverly 350 zijn in mijn ogen een beetje spartaans en de constructie met een moer tussen het geheel doet eigenlijk afbreuk aan het model van de motorscooter. Maar dat is blijkbaar de Police-variant qua spiegel. Ook de afstelling is lastig, het lukt mij niet om ze zo in te stellen dat ik zie wat ik wil zien. Het lukt mij wel om wat achter mij te zien, maar ik ben beter gewend. Ik zou er zelf snel andere spiegels op monteren en gelukkig is dat ook niet moeilijk om zelf te vervangen, als je je er aan stoort.

 

De cockpit en knopjes op het stuur

De Beverly 350 blijft een stadsscooter, dus heel veel extra knoppen zitten er niet op. Op de rechterhelft de startknop, killswitch en MODE-knop om door wat informatie op het LCD-display te gaan en bijvoorbeeld om de klok in te stellen of tripmeters te resetten. In het midden op het stuur een knop om ASR (tractiecontrole) uit te schakelen en aan de linkerkant van het stuur de knipperlichtschakelaar, passeerknop en een knop om het zadel te openen.

De cockpit zelf bestaat uit drie ronde tellers met in het midden een analoge snelheidsmeter en daaronder een LCD display met informatie over de kilometerstand, twee tripmeters, gemiddeld verbruik, klok, accu voltage en buitentemperatuur. De ronde teller links er van geeft het resterende brandstofniveau weer, de rechterteller de koelvloeistoftemperatuur. Ook tref je in linker en rechter teller nog een paar waarschuwingslampjes aan en onder de cockpit de knop om ASR uit te schakelen en een algemene waarschuwingslamp. Boven de snelheidsmeter nog een waarschuwingslampje voor ABS en een lampje voor de startonderbreker. Al met al een prettige cockpit die goed afleesbaar is en veel informatie weergeeft. Het is elke keer echt weer genieten als je die analoge teller omhoog ziet schieten zodra je het gas open draait. Zo jammer dat veel motoren alles tegenwoordig digitaal hebben. En digitaal hoeft echt niet nauwkeuriger te zijn, bleek wel nadat ik dit met GPS controleerde.

Piaggio Beverly 350 dashboard

Pittig motorblok

De Beverly 350 is voorzien van een 330cc vloeistofgekoelde ééncilinder. Het blok produceert 22,2 kW (30,2 pk) bij 8.250 tpm en 29 Nm koppel bij 6.250 tpm. Het idee bij Piaggio was om met dit blok te kunnen concurreren met de 400cc motorscooters. Verschil met veel andere motorscooters is dat de Beverly 350 gebruik maakt van een natteplatenkoppeling. Hierdoor komt de motorscooter vanuit stilstand eerder van zijn plek. Ideaal dus in druk stadsverkeer, waar als je aan het gas draait ook direct weg wil zijn. Bij een motorscooter met conventionele koppeling draai je aan het gas en duurt het heel eventjes voor er reactie komt. Nog altijd ben je met CVT als eerste weg (zelfs ik met mijn 113cc!), maar de Beverly 350 laat zien dat het nog rapper kan met natteplatenkoppeling.

Het blok trilt stationair lichtjes en dat is absoluut niet storend. Wat zit er een ongelooflijk fijn blok onder die Beverly! Van onderuit pakt het direct op en sleurt het je mee richting de topsnelheid. De Beverly is wel een motorscooter waar wat controle over de rechterhand gewenst is, want je gaat al veel te snel te hard en de motorscooter vraagt er ook om om te knallen. Als je het gas open draait zit je sneller dan je met je ogen kan knipperen op 50 km/u. Van 0 naar 100 km/u doet de Beverly 350 in precies 8 seconden. Dat is in standaard trim, ga je nog spelen met de vario en rolletjes, dan kan het nog een stuk vlotter. Maar met 8 seconden ben jij sneller naar de 100 km/u dan menig auto en kan je dus ook gewoon vooraan kruipen, bijna niemand zal je bijhouden. Het blok trekt snel op tot zo'n 110 a 120 km/u, daarna begint de fut er een beetje uit te raken, maar nog steeds blijft het blokje trekken richting het einde van de teller, die bij 160 km/u stopt. Dat is ook de topsnelheid van de Beverly 350, waar je dan ook de begrenzer voelt. Op GPS is dit 155 km/u. De teller wijkt dus maar 3% af. Dat is bijzonder netjes voor een analoge teller, zelfs digitale wijken vaak nog een stukje meer af. Op de snelweg voelt het blokje zich bij 120 km/u het prettigst, 130 km/u is ook nog geen probleem en je zit dan nog steeds niet vol gas, maar daarboven merk je dat het blok wat meer aan moet trekken, al zal deze dit ook uren kunnen volhouden. Inhalen gaat overigens heel goed en de derde of vierde strook op de snelweg hoef je met de Beverly 350 niet te schuwen. De motorscooter is snel, heel snel. Het verbruik ondanks constant aan dat gas te draaien is ook erg netjes, het lukte mij namelijk om dit op 1 op 27,6 te houden. Met de 12,5 liter tank kom je dus 345 km ver, als je 'm flink opendraait. Ben je een wat rustige rijder, dan kan je nog een stuk verder komen.

Het onderhoud bij de Piaggio Beverly 350 is erg netjes. Olie elke 10.000km, de snaar elke 20.000km. De klepcontrole mag pas elke 40.000 km plaatsvinden en dat is beter dan bijvoorbeeld de Honda SH300, waarbij de klepdeksel elke 24.000 km open mag. Let echter wel goed op welke olie er in de Piaggio Beverly 350 gaat, want het blok is daar gevoelig voor. Vul deze volgens het boekje, waar Piaggio opgeeft 15w50 te gebruiken. Verkeerde olie kan resulteren in blokschade. 15W50 is net even wat dikker bij koude temperaturen en bij hogere motorbloktemperaturen dan bijvoorbeeld 10W40.

Hoeveel kilometer kan zo'n blok nou precies lopen? Op Motor-Forum.nl is een apart "Beverly 350"-topic waarin gebruiker Mish al heel wat jaren woon-werk verkeer doet op een Beverly 350 en onlangs een nieuwe heeft gekocht. De oude is nog steeds in bezit en heeft ongeveer 100.000 km gelopen. Het liep allemaal nog steeds prima, maar toch heeft hij besloten de motorscooter een beetje te vertroetelen met een nieuwe cilinder en zuiger en wat andere onderdelen. Het kan zelfs nog gekker, een ander heeft een Piaggio X Evo 400 al over de 500.000 km geholpen (linkje naar YouTube), zonder dat het blok ooit open moest voor een flinke revisie. Niet hetzelfde blok als van de Beverly 350, maar het laat wel zien dat de kwaliteit van Piaggio met het voorgescheven onderhoud behoorlijk lang kan volhouden.

Piaggio Beverly 350

 

Banden, vering en een grote remschijf

Piaggio heeft op de Beverly 350 een paar mooie 14" velgen geplaatst. Stervormig en van de zijkant aluminiumkleur, binnenzijde zwart. Of zou dat het chromen detail zijn van fashionmerk Police? Om de velgjes liggen Michelin Citygrip banden. Aan de voorkant maat 110/70, aan de achterzijde maat 150/70. Michelin Citygrip banden geven veel grip op zowel droog als nat wegdek, waarbij ook putdeksel minder glad moeten zijn en dat is precies wat je nodig hebt op een motorscooter die je wil gebruiken voor woon-werk, maar ook op trips erg fijn. De banden kunnen ook op hoge snelheden alles prima bijbenen, ook bij 160 km/u is er geen onstabiel gevoel.

Qua vering is de Beverly 350 voorzien van een telescopische voorvork met een diameter van 35 mm, welke niet instelbaar is. De veerweg voor is 90 mm. Aan de achterzijde treft men twee veren aan waarvan de veervoorspanning instelbaar is in 4 standen. Deze vering heeft een maximale veerweg van 81 mm. De motorscooter is niet al te zacht afgeveerd, maar toch kan je nog behoorlijk hard over oneffenheden rijden, zonder er echt last van te krijgen. Kan het nog veel beter? Vast wel. Maar wat Piaggio standaard levert is best voldoende, ook met passagier rijdt het allemaal fijn.

De remmen op de Beverly 350 zijn uitstekend en dat moet ook. Bij een snelle motorscooter horen goede remmen. Bij de Beverly 350 bijten ze zelfs graag zodra je ze inknijpt en het remt dan ook erg direct. Aan de voorzijde een joekel van een schijf van 300 mm met een dubbelzuigerremklauw. Aan de achterzijde een 240 mm remschijf met eveneens een dubbeluigerremklauw. Het geheel staat snel stil en is verplicht voorzien van ABS. Daarnaast heeft de motorscooter ook nog ASR (tractiecontrole), wat elke rit nog wat veiliger kan maken.

Conclusie

De Piaggio Beverly 350 is in Nederland in mijn ogen een ondergewaardeerde motorscooter. Al snel komen mensen uit bij een Honda SH300 of Vespa GTS 300, als ze op zoek zijn naar een kleine motorscooter rond de 300cc. Piaggio vergeet men vaak en dat is volledig onterecht, dit is een heerlijke motorscooter die eigenlijk zelfs beter presteert dan veel stadsscooters van de concurrentie. Niet zo gek eigenlijk ook, daar waar de rest het vaak met 278cc mag doen, stopt Piaggio er meer dan een bromfiets extra bij qua cc's. Waarschijnlijk komt dit door dat Piaggio niet bij alle motordealers met voornamelijk Japanse motoren is vertegenwoordigd en Vespa wereldwijd een zeer bekend merk is (van gelukkig dezelfde fabrikant).

In de stad is de motorscooter wendbaar genoeg om langs veel verkeer te gaan, maar een kleinere en lichtere stadsscooter kan dit door het lagere gewicht vaak wel net even wat makkelijker. Het enige nadeel van die kleinere stadsscooters is dat ze op buitenwegen en snelweg helemaal niets zijn en dat is echt het speelgebied van de Beverly 350. Krachtig genoeg binnendoor en ook op de snelweg is 120-130km/u prima voor lange tijd vol te houden en even vlot inhalen is geen probleem. De meest linkerbaan (of 'strook', eigenlijk) is de plek waar je een Beverly 350 best kan terugvinden. Dat is eigenlijk ook een klein beetje een 'nadeel' van de Beverly 350; de motorscooter nodigt uit om het gas open te draaien.

De motorscooter remt goed, stuurt goed, met flink doorgassen blijft het verbruik laag en dankzij de benzinetank in de tunnel tussen de benen, kan je nog redelijk wat spullen kwijt onder het zadel. Ook qua onderhoud zijn de intervallen goed, zodat je niet continue bij de dealer staat. Een zeer praktische motorscooter die het ook de ervaren motorrijder zeker naar de zin kan maken die toch wat vlots zoekt, maar minder kans wil hebben op stevige boetes of inbeslagname van het rijbewijs. Het kan nog steeds hoor met een Beverly 350, maar het gaat wel lastiger dan op bijvoorbeeld een 600cc schakelmotor. De ruit op de Piaggio is vervelend en levert veel turbulentie en windherrie op. Het advies is om deze te verwijderen of te vervangen door iets wat hoger is. Als ik moet kiezen tussen de Honda SH300 of de Piaggio Beverly 350, ga ik voor de Beverly 350. Beiden zijn bijna gelijk geprijsd, maar de Beverly 350 is krachtiger (niet zo gek met 51cc meer), hogere topsnelheid, VEEL meer ruimte onder zadel en in de voorkuip (bij de SH ben je bijna verplicht om altijd met topkoffer te rijden) en qua klepcontrole hoeft de klepdeksel bij de Beverly 350 pas bij 40.000 km er af. De vraag is alleen waarom in Italië de SH300 populairder is dan de Piaggio Beverly 350. Zou het dan toch om die extra kilo's gaan die de SH niet heeft en daardoor net ietsje wendbaarder is bij lage snelheden? Of geldt voor de Italianen ook dat wat van ver komt, lekker(der) is?

Je ziet Piaggio motorscooters eigenlijk te weinig op de Nederlandse wegen en onbekend maakt onbemind. Wellicht kan de Piaggio Group de eigen motorscooters toch wat bekender maken in Nederland, echter vinden veel hokjesdenkende motorrijders nog steeds dat een motorscooter niets is. Ben je zo'n negatieve zwart-wit-denker? Stap eens op een Piaggio Beverly 350, dan zal je zien hoe fantastisch zoiets is en wellicht draait je mening dan nog bij ook! Zie het ook niet als motor, maar als zeer praktisch vervoersmiddel wat snel is en makkelijk tussen de files door kan. Want tussen de files door gaat nu eenmaal eenvoudiger op een motorscooter dan op een motor. Met een Beverly 350 kan je het binnendoor heel veel motorrijders extreem lastig maken, misschien zelfs zoek rijden, want het is gas geven, bochtjes maken, remmen en weer vol het gas open om de volgende set bochten te pakken. Ik ben verkocht, ware het niet dat de Beverly 350 hetzelfde kan als mijn schakelmotor en de motor dan dus in de schuur blijft staan. Eigenlijk moet ik dus op zoek naar iets wat minder kan (bijv. minder goed de snelweg op), zodat mijn motor nog aantrekkelijk blijft om te pakken.

De Beverly 350 is beschikbaar in drie modellen; Beverly 350 ABS ASR, Beverly 350 S ABS ASR en Beverly Police 350 ABS ASR en kost € 6569,-. Hierbij krijg je 2 jaar garantie. Qua prijs ligt dan ongeveer gelijk met dat van de Honda SH300i (€ 6458,-). Voor 111 euro meer krijg je ook 51cc meer en véél meer bergruimte. De SH300i zal echter bij hele lage snelheden net wat wendbaarder zijn.

Met dank aan Pronto Scooters in Amersfoort voor het beschikbaar stellen van de Piaggio Beverly Police 350. Interesse in de Piaggio Beverly 350 of een ander Piaggio model? Bij Pronto Scooters ben je aan het juiste adres. Daar hebben ze een demo van de Beverly 350 en uitgebreide kennis van het merk. Besluit je om bij Pronto Scooters een Beverly 350 aan te schaffen, dan ontvang je daarbij 200 euro korting op accessoires naar keuze. Informeer daar wel voor de koop naar, dit aanbod is geldig op het moment van het schrijven van deze test.

Vergeet niet de 40 foto's verder naar onder (onder de rode knop) te bekijken en natuurlijk beide video's (en meer op het YouTube-kanaal).

Pro Krachtig motorblok, hoge topsnelheid, laag verbruik, bergruimte onder zadel en voorin, remmen, onderhoudsinterval kleppen
Con Spiegelafstelling, windlawaai door standaard ruit

Motortype Viertakt, ééncilinder, vloeistofgekoeld
Cilinderinhoud 330cc
Versnellingen CVT automaat
Vermogen/koppel 22,2kW (30,2pk) @ 8.250 tpm / 29 Nm @ 6.250 tpm
Gewicht 191 kg rijklaar
Tankinhoud 12,5 liter
Verbruik 1 op 27,6 met stevig doorrijden
Topsnelheid 160km/u (155 km/u op GPS)
Rijbewijs A2, A

Meer informatie over de Piaggio Beverly 350 zoeken op internet:

Aangepast zoeken

 



Beverly 350 schuin voor

Beverly 350 logo

 Beverly 350 koplamp

 Beverly 350 voetplanken

 Beverly 350 voorpartij

 Beverly 350 zijkant achter

 Beverly 350 stuur links

 Beverly 350 stuur rechts

 Beverly 350 cockpit

 Beverly 350 sleutel

 Beverly 350 zadel

 Beverly 350 ruitje

 Beverly 350 motorblok links

 Beverly 350 motorblok rechts

 Beverly 350 schuin voor rechts

 Beverly 350 achterlicht

 Beverly 350 spiegel

 Beverly 350 tashaak

 Beverly 350 stuur met tellers

 Beverly 350 uitlaat zijkant

 Beverly 350 zijkant voor

 Beverly 350 schijf achter

 Beverly 350 achterkant laag

 Beverly 350 topkoffer plaat

 Beverly 350 ruitje koplamp

 Beverly 350 voorwiel

 Beverly 350 voorklep

 Beverly 350 usb

 Beverly 350 uitlaat

 Beverly 350 voorwiel

 Beverly 350 schuin achter

 Beverly 350 achterveer

 Beverly 350 zijkant links

 Beverly 350 ruimte zadel

 

35kW verzekering ook op uitdraai

 

 

Wil je reageren of heb je vragen? Dat kan hieronder:

 

Steun Startersmotor en koop via deze links - bol.com - AliExpress.com - Coolblue - Booking.com


© Copyright 2007-2019 Startersmotor.nl - privacy policy/disclaimer | over ons | links | Startersmotor helpen | contact | Startersmotor op Facebook Startersmotor op YouTube Startersmotor op Instagram